mapa serwisu login kontakt
Polski English

hotel

miejsce imprezy

Centrum Kongresów i Rekreacji „Orle Gniazdo”
ul. Wrzosowa 28a
43-370 Szczyrk
współrzędne ośrodka: 49.721776 N, 19.02283 E.

Punkt wskazuje miejsce, w którym znajduje się ośrodek. Aby zobaczyć większą mapę, kliknij tutaj.

Centrum Kongresów i Rekreacji „Orle Gniazdo” usytuowane u stóp masywu Klimczoka na wysokości 600 m n.p.m., oferuje Gościom widok na pasmo Beskidu Śląskiego wraz z jego najwyższym szczytem - Skrzyczne. Dla uczestników konferencji Jesień Linuksowa oddaje do dyspozycji ogółem 150 miejsc w klasach ekonomicznej oraz trzy gwiazdki+.

Dokładniejszy opis hotelu dostępny znajduje się na stronie orle-gniazdo.pl.

dojazd transportem publicznym

Dojazd środkami komunikacji publicznej nie nastręcza trudności, a połączenia są częste i regularne. Godziny odjazdów można dopasować korzystając z rozkładów jazdy PKP oraz PKS Bielsko-Biała. W Katowicach wsiadamy do wybranego pociągu jadącego do Bielska-Białej. Opuszczamy go na dworcu Bielsko-Biała Główna i kładką nad drogą kierujemy się w lewo do końca, na dworzec autobusowy. Stąd jedziemy autobusem do przystanku Szczyrk Centrum. Można się tu dostać każdym autobusem w kierunku Szczyrku (Centrum, Biały Krzyż, Biła i Salmopol). Wysiadamy z autobusu, przechodzimy główną drogę na wprost i maszerujemy początkowo ulicą Słoneczną. Po niecałych 100 m skręcamy w prawo, w ulicę Klimczoka, która następnie przechodzi we Wczasową i serpentynami pnie się ostro pod górę. Hotel Orle Gniazdo znajduje się po lewej stronie tej drogi, dokładnie 2 km od przystanku autobusowego Centrum.

dojazd własny

Do Szczyrku najlepiej dojechać z Bielska-Białej drogą wojewódzką nr 942. Aby dostać się do niej, zdecydowanie najszybciej jest okrążyć Bielsko nową, równą jak stół obwodnicą wschodnią. Z kierunków zachodnich jedziemy cały czas prosto drogą ekspresową S-1. Od Katowic, jadąc drogą krajową nr 1, na węźle północnym skręcamy w lewo na drogę ekspresową S-69 - kierunek Kraków, Żywiec, Zwardoń, Żylina. Jedziemy cały czas tą drogą ok. 11 km, utrzymując pierwotnie kierunek Żywiec - Szczyrk, a ostatecznie Szczyrk. Obwodnica kończy się węzłem właśnie z DW-942. Tutaj skręcamy w lewo. Wraz z wyjazdem z Bielska droga zwęża się do jednego pasa. Jedziemy dalej prosto przez Bystrą i kilka mniejszych miejscowości. W Buczkowicach na rondzie skręcamy w prawo. Po dotarciu do Szczyrku szukamy reklam Orlego Gniazda - będą po odbydwu stronach drogi, widoczne pośród innych tablic reklamowych, więc uwaga, bo można je przeoczyć. Skrzyżowanie z ulicą Wczasową (w prawo), w którą należy skręcić, znajduje się około 1900 m od tablicy wjazdowej z napisem „Szczyrk”. Na Wczasowej kierujemy się serpentynami stromo pod górę, około 2 km. Hotel będzie wyraźnie widoczny po lewej stronie.
mapa dojazdu na terenie Szczyrku

Linuxportal.pl
Linux Magazine
Kariera Plus

Ta strona wykorzystuje cookie sesyjne w celu identyfikacji użytkowników serwisu. Szczegóły na ten temat zawiera Polityka prywatności i plików cookie.